material Username_CharacterNameMat/ManeMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.010000 0.010000 0.010000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture Username_CharacterNamemane.png
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material Username_CharacterNameMat/TeethMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000 12.500000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture teethTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material Username_CharacterNameMat/HeadMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture Username_CharacterNamehead.png
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material Username_CharacterNameMat/EyeMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture Username_CharacterNameeye.png
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material Username_CharacterNameMat/BodyMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture Username_CharacterNamebody.png
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material Username_CharacterNameMat/TailMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture Username_CharacterNametail.png
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material Username_CharacterNameMat/WingMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture Username_CharacterNamewings.png
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
Ezt kell bemásolni egy akármilyen .material elnevezésű fájlba.Media>materials>scripts(pl a collar.material-t megduplázod és a másolatba beilleszted és karid nevén mented). A továbbiakban ugyanúgy kell cselekedni mint a .campaign elején leírtak is mondják(jól megaszondtam o.O).
Aztán átírod az Username_Charactername-s dolgokat a te karid nevére. Ezt word paddal egyszerűbb elvégezni, mivel ott van keresési funkció. Beírod keresésbe az Username_Charactername-t és amiket kiad, ott átírod a saját karid nevére.
material KarakteredneveMat/ManeMat
UVk
Nyissuk meg a lementett UVkat(csináljunk nekik egy külön mappát UV néven, hogy mindig meglegyenek és az éppen kellőket a texturesbe másoljuk át.)Az új(mini update utáni IW letömörítette a mappákat, ezeket ki kell ugye nyitni, NE a kibontott mappába, hanem a zipbe tegyük a texteket!)
photoshoppal, gimppel(olyan progival célszerű, ahol vannak rétegek)
és rajzoljuk át kedvünkre
Példa és támasz:
fej
szárnyak
Mellkas és has
elől nézet
oldalnézet:
UVk://harkotsu.gportal.hu/gindex.php?gid=2827792&pg=34707589
szem(első golyók: szemhély(ez alatt van két vonal az a szempilla), közpéső: fehérje, alsó: szivárvány hártya)
akk custom presets na! (tévedni emberi dolog >_<")
a Preset_Creator-ba meg átírod A Sample-kat, meg amilyen sörény ec.t kell.:
Unit_Create=PLAYER,Sample,Body,Head2,Maneless,Tail1,Wings,SampleMat,Tuftless