Az emlék megmarad :)

Téma: Impressive Title és szerverei
Szerkesztő:harkotsu
Elérhetőség:
msn: hasanagy@citromail.hu
Böngésző: Google Chrome
Facebook csoportért Katt!

Ha szeretnél többet megtudni a játékok történetéről, olvasd el a Játéktörténetet.
 
Oldal kellékek:
Banner:

Button:
Ikon:

 

Interactive
 

Vendégkönyvben jelentkezhetsz

 

Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Preset

Elég sokan kíváncsiak rá, hogy hogyan is kell presetet csinálni IW(IT)-hez, ím bemutatom. 

Közlemények:

ez az első, amolyan gondosan megcsinált tutorialom

ha valamit nem értessz, nyugodtan kérdezz a kommentelésben, alul

még hiányos!

 

~Lépések~

  1. "Preset creator"

​A preset creator egy egyszerű campaign file, amit könnyedén meg lehet csinálni. Elsőre nehéznek tűnhet ugyan, de ne rettenjünk meg!

-Menjünk IW mappájába

Nyissuk meg jegyzettömbbel, vagy wordPaddal a Campaigns.cfg fájlt:

 Itt két már beírt campaignt fogsz látni:


Ide szögletes zárójeles módszerrel beírod a karid nevét(amelyiket presetelni akarod) aztán shif+enter és beírod a karaktered campaignjának nevét.

PL:

[Tutorial]
Tutorial.campaign
[Halfblood]
Halfblood.campaign
#
 
ebből lesz:
 
[Tutorial]
Tutorial.campaign
[Halfblood]
Halfblood.campaign
[Karaktered]
karaktered.campaign
#
 
Fontos! A kettőskereszt mindig a szövegek alatt legyen, továbbá muszály beírni a kiterlyesztést(.campaign) is!
 
~~A campaign file:
 
Dublikáld a tutorial.campaign-t és a másolatba pakold bele a piros dobozban lévő kódot, aztán mentsd a saját karid nevén.(ügyelj a kis és nagybetűkre!)


[Initialize]
World_Load=Default
Sky_DayTime=1900
Sky_FreezeTime=False
Unit_Create=PLAYER,Sample,Body,Head2,Maneless,Tail1,Wings,SampleMat,Tuftless
Unit_SetScale=PLAYER,1 1 1
Unit_SetEmote=PLAYER,Hotkeys
 
[]
EventCondition=PROGRESS,0
 
Unit_Reset=PLAYER
Unit_ClearAttackList=PLAYER
Unit_PushAttackList=PLAYER,Dash
Unit_PushAttackList=PLAYER,Slash
Unit_PushAttackList=PLAYER,Roundhouse
Unit_PushAttackList=PLAYER,Somersault
Player_ResetSkills
Unit_ToggleStance=PLAYER
 

FadeIn=1

 

--Bonyolultnak tűnik, pedig nem az:
ahol sample-t látsz, oda a te karaktered nevét írd

Unit_Create=PLAYER,Sample,Body,Head2,Maneless,Tail1,Wings,SampleMat,Tuftless

Ez a hosszú leírás a karaktered testrészeire és material fájljára vonatkozik:

Sample=karakternév
body= teste(ne változtasd)
Head(1-6-igy vannak az UVk)= karid feje
Mane: sok különböző "haj" közül választhatsz(ha lemented az UVkat, oda van írva, h mi melyik számot viseli Fontos! mane számnál a pontos számot add meg, különben nem ismeri fel)=sörény(ha nem akarsz,akk maneless)
Tail=farok(ugyanaz vonatkozik rá, mint a sörényre)
Wings= 1-3-ig (ha nem akarsz, akkor wingless)
SampleMat= KarakteredMat(Mat= material rövidítés)
Tuft= tuftja(nincs hozzá még UV-m)

Unit_SetScale=PLAYER,1 1 1

Ez a karaktered méretét határozza meg. Fontos! A méretet háromszor kell beírni space-val elválasztva.

A többit nem kell átírnod.

Ha más helyre akarod a karidat beloadolni:

World_Load=Default

A Defaultot kell átírni az adott map nevére(Fontos!Csak olyan mapnak írd-át ami be van téve a játékba.)


Material file:

 

material Username_CharacterNameMat/ManeMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.010000 0.010000 0.010000 1.000000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture Username_CharacterNamemane.png
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
}
material Username_CharacterNameMat/TeethMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000 12.500000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture teethTex.jpg
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
}
material Username_CharacterNameMat/HeadMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture Username_CharacterNamehead.png
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
material Username_CharacterNameMat/EyeMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture Username_CharacterNameeye.png
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
}
material Username_CharacterNameMat/BodyMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture Username_CharacterNamebody.png
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
material Username_CharacterNameMat/TailMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture Username_CharacterNametail.png
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
material Username_CharacterNameMat/WingMat
{
    receive_shadows on
    technique
    {
        pass
        {
            ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
            specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
            emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
            cull_hardware none
            cull_software none
            texture_unit
            {
                texture Username_CharacterNamewings.png
                tex_address_mode wrap
                filtering trilinear
            }
        }
    }
}
 
 
Ezt kell bemásolni egy akármilyen .material elnevezésű fájlba.Media>materials>scripts(pl a collar.material-t megduplázod és a másolatba beilleszted és karid nevén mented). A továbbiakban  ugyanúgy kell cselekedni mint a .campaign elején leírtak is mondják(jól megaszondtam o.O).
 
Aztán átírod az Username_Charactername-s dolgokat a te karid nevére. Ezt word paddal egyszerűbb elvégezni, mivel ott van keresési funkció. Beírod keresésbe az Username_Charactername-t és amiket kiad, ott átírod a saját karid nevére.
PL.:
material Username_CharacterNameMat/ManeMat
ebből lesz:

material KarakteredneveMat/ManeMat


UVk

Nyissuk meg a lementett UVkat(csináljunk nekik egy külön mappát UV néven, hogy mindig meglegyenek és az éppen kellőket a texturesbe másoljuk át.)Az új(mini update utáni IW letömörítette a mappákat, ezeket ki kell ugye nyitni, NE a kibontott mappába, hanem a zipbe tegyük a texteket!)

photoshoppal, gimppel(olyan progival célszerű, ahol vannak rétegek)

és rajzoljuk át kedvünkre

Példa és támasz:

fej

szárnyak

Mellkas és has

elől nézet

oldalnézet:

UVk://harkotsu.gportal.hu/gindex.php?gid=2827792&pg=34707589

test:

//harkotsu.gportal.hu/portal/harkotsu/image/gallery/1322915453_73.png

fogak(ezt majd a későbbiekben részletezem, nem muszály szerekeszteni)

//harkotsu.gportal.hu/portal/harkotsu/image/gallery/1322915369_28.png

szem(első golyók: szemhély(ez alatt van két vonal az a szempilla), közpéső: fehérje, alsó: szivárvány hártya)

//harkotsu.gportal.hu/portal/harkotsu/image/gallery/1322915380_84.png

 

21 hozzászólás
Idézet
2012.01.22. 15:43
hark

akk custom presets na! (tévedni emberi dolog >_<")

a Preset_Creator-ba meg átírod A Sample-kat, meg amilyen sörény ec.t kell.:
Unit_Create=PLAYER,Sample,Body,Head2,Maneless,Tail1,Wings,SampleMat,Tuftless

Idézet
2012.01.08. 13:11
katika5

tudom h nem ertem be is valottam mar szaz ezerszer es koszonom h magyarazod de nekem 1 nincs materialsba preset creator hanem az iw mapjaba van siman de azert kerdezem mert meg akarok tanulni  de mostmar csak akk lehet tudni fogom ha valaki szemejesen megmutatja vagy szorol szora le irja mindent tovirol hegyeig de azt senki nem fogjamegcsinalni

Idézet
2012.01.06. 16:28
harki

Egek! kissé értetlennek tetszik lenni :)

a preset_cereator-t megtalálod az IW mappában, itt ezeket a részeket kell csak megváltoztatnod a karaktered paramétereivé:
Unit_Create=PLAYER,Sample,Body,Head2,Maneless,Tail1,Wings,SampleMat,Tuftless
 

ez után bemész a media>materials>preset creator, ide csinálsz egy másik mappát, Alapok néven, beleteszed a lementett UVkat és letöltöd ezt:http://www.mediafire.com/?h74hvj32avfbllg, ebben átnevezed az Username_Charatcetname részeket a te karid nevére, beteszed simán a Custom campaignsba

aztán kezdheted kidolgozni az UVkat, réteges progival dolgozz, tegyél réteget az UV fölé és a fantázia kezdődhet! :D

 

Idézet
2012.01.06. 15:31
katika5

ujbol megprobaltam de ugyanugy nem jon be pl nekem mikor ramegyek a new game re jatekba es ott van a karim neve meg megegy h preset creator ha a csillagra kattintok kilep a jatek es valamit kiiir ha meg a preset ceatorra bejon de hot feheren

Idézet
2011.12.28. 22:25
harkotsu

ÚJ IWnél a preset_creator-ban kell átírni a Charname-t és a charmato-t a karid nevére és a KarinévMat-ra
továbbá: a media>materialsban van egy olyyan nem tömörített mappa h CampaignPresets, ide kell tenni minden képet és materialt, ami a kaidhoz van

Idézet
2011.12.18. 09:29
Lena

nem tudom elmenteni a +.Lena.+.materialt a scriptsbe... D:

Idézet
2011.12.14. 21:57
harkotsu

az IW mappában

Idézet
2011.12.10. 19:47
katika5

azt akarom tudni h hol van a tutorial.campaign?????

Idézet
2011.12.07. 19:06
katika5

Rokki hogy sikerult ???nekem nem megy miert ijen kicsi a felfogasom:(((((((((((((((((((((((((((

 

Idézet
2011.12.06. 21:21
harki

Elégedj meg a campaignal, ez sajna nem FH...

Idézet
2011.12.06. 14:56
Rokki

mevan,koszi szepen :D csak meg annyi,hogy ha kesz a preset,es akarjuk a jatekban is hasznalni a multiban,akkor tudom....felkel rkani IW forumba,hogy a jatek elfogadja....:/ de ja letoltok egy presetet,az a jatekban lesz?Akkor atbirom alakitani amire en gondolom?Ugy lehet?Es akkor jatekban is jatszhatok vele?

Idézet
2011.12.06. 12:49
harkotsu

1. kép: test

2. kép: fog(ezt nem kell megadni a materialban, csak ha már az átlátszósítást is megírtam)

3. kép: szem(felső golyók: szemhély(ez alatt van két vonal az a szempilla), közpéső: fehérje, alsó: szivárvány hártya)

Féhér kari: Új IWben tömörített mappákkal oldották meg a textruest, scriptset és a materialsban lévőket, ezt ugye kicsomagolod, hogy lásd, de hogy a presetet is lásd a .zip file-be kell tenni a texteket.

Idézet
2011.12.05. 16:27
Rokki

Ja,mostmar semi,kiugyeskedtem XD csak az a gond,hogy amikor ramegyek a campaignra a jatekban,akk  feher karit mutat O.o miert van ez?Tudsz segiteni?x3

Idézet
2011.12.04. 13:52
Rokki

amikor eszt irod:

 

Nyisd meg pl a tutorial.campaign-t és ezt másold bele, aztán mentsd el a

hogy erted,h pl tutorial.campaign?hol talalok iet?

Idézet
2011.12.04. 13:12
Rokki

csak enniy meg,hogy az UVK 3 kepet nem tom kinezni,mi akar lenni XD
a kep cimet megadom,es kerlek ird le mi akar az leni,hog ymit irjak,body-e vagy tomm is en mi.....

1.kep //harkotsu.gportal.hu/picview.php?prt=617827&gid=2827792&index=33

ez sztem body....

2.kep //harkotsu.gportal.hu/picview.php?prt=617827&gid=2827792&index=31

halvany lila gozom sincs XD

3.kep //harkotsu.gportal.hu/picview.php?prt=617827&gid=2827792&index=32

eszt se tom O.o

Idézet
2011.12.04. 13:01
Rokki

ertem,koszi,ezel sokat segitettel,ha valami nem megy,akor majd kerdezek :)

Idézet
2011.12.04. 11:34
harkotsu
  •  egyszerűbb ha megduplázod a collar.materialt és a másolatba teszed a materialos szöveget és utána a karaktered nevén mented el.
  • Az UVk száma helyett azt írod h pl:

12123145(body UV)

ebből:

Karakterednevebody   lesz

1231465(mane akármilyen számú(kép alján feltüntettem))

ebből:

Karakterednevemane   lesz

  • Username_CharacternameMat

ebből:

KarakterneveMat   lesz


remélem segített, ha kell még valami, nyugodtan kérdezz :)

Idézet
2011.12.04. 09:01
Rokki

es,amikor irja,hogy username_chaarcterMat (a tutorial.campaignban)
akkor ahol irja,h username oda a felhasznalonkat,es ahova character oda a karink nevet?

Idézet
2011.12.04. 08:10
Rokki

ja,meg megegy kerdes!Amikor az UVK-t bemasolom(ami szukseges a karimhoz) bemasolom a texturakba,akkor a neve az UVK kepeknek,szamok....akkor nevezem at?Es ha atkell neveznem,mire nevezem at?

Idézet
2011.12.04. 08:05
Rokki

talaltam a scriptsben egy Example nevut,bar az nem .material, de attol meg az jo lesz?Es akkor toroljem ki ami bene van,vagy ala masoljam a character.materialt?

Idézet
2011.12.04. 07:54
Rokki

szia,nagyon orulok hogy leirtad,csak nem tudom,hgy amikor irod,hogy masoljuk be aszt a charactermaterial,barmien material elnevezesu .materiaban a scriptsben.....oke.....vanak ott olyanok,hogy pl:collar.material
akkor nyissam meg,es a collar materialjat vegyem ki,vagy ala masoljam be a character materialjat? O.o

 
DIY-Do It Yourself
 
Extrák
 
Kabala


Click Me!

 

A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG